środa, 23 stycznia 2013

Węzeł salomona. Szal.

Postanowiłam jak widać dołączyć do wielbicieli węzłów salomona:} Dlaczego? Ponieważ wyszukałam przepis na takowy i po naprawdę ciężkich i mozolnych trudach według instrukcji doszłam w końcu do tego jak to się robi. Początki były ciężkie, nie wiedziałam o co chodzi, prułam, włóczka mi się plątała, ponieważ  była moherowa, robiłam od nowa...i tak dalej. W każdym razie gdy już opanowałam tę technikę, albo tak mi się wydaje:}, to zaczęło mi się to podobać. Bardzo szybko i fajnie się robi.
Podglądałam Wasze blogi i widziałam, że nie jedna z Was już coś tym sposobem dziergała. Ale gdyby ktoś jeszcze nie wiedział jak, to zachęcam do szukania w internecie filmików i opisów.  Ja niestety nie podam adresu strony z której korzystałam, bo po prostu nie pamiętam. 
Tym sposobem wykonałam taki oto szaliczek: 




Może tutaj tego nie widać
 ale owinięty na szyi naprawdę fajnie wygląda
 a do tego jest ciepły, mimo tych wszystkich dziur:}

No i jeszcze taki drobny poczęstunek:} Szyszki z masy krówkowej i ryżu preparowanego.
Przepis jest tutaj
Zrobiłam to tak na szybko, żeby przegryżć coś słodkiego na deser.  Wiem, rózni się od oryginału:} Nie wiem czy mi wyszło czy nie wyszło, ale było smaczne:}




Pozdrawiam odwiedzające mnie osoby:}
I dziękuję, że czasem zaglądacie. Cieszy mnie każda wizyta. Pa, pa...

12 komentarzy:

  1. Szalik prześliczny bardzo ładny kolorek:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaliczek podziwiam, zwłaszcza Twoje zaparcie, jak bym musiała spruć kilka razy to znając mnie bym to zostawiła. Szyszunie wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od szyszek bo jestem okropnym łakomczuchem wyglądają przepięknie i aż chce się po nie sięgnąć :)Szaliczek ma jeden z moich ulubionych wzorów. Twój wyglada cudnie, kolor, włóczka przepięknie :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny. Ina

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie za miłe komentarze i odwiedziny:} a szaliczek powstał tylko dzięki mojemu uporowi:}:}

    OdpowiedzUsuń
  5. zbieram się do takiego szala już długo i jak widzę Twój to aż się chce od razu brać do roboty :)a pomysł z szyszkami super myślę że najbardziej sie spodoba mojemu Mężusiowy:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dawno do Ciebie nie zaglądałam, bo jakoś brakowało czasu nawet na własnego bloga ;(( Ciągle tylko praca i praca.... widzę że prężnie działasz ;)) Szalik na mrozie się sprawdził? Deserek wygląda kusząco, ale dzielnie się trzymam mojego noworocznego postanowienia - odstawiłam słodycze i dzielnie chodzę na zumbę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! Szaliczek fajnie wygląda, ja też na nowo zbieram siły do tego wzoru, tym razem chyba też spróbuję jakimś moherem. A szyszki to moje smaki z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie. Śliczny szaliczek! Po prostu koronkowa robota, w dodatku w moim ulubionym kolorze. Bardzo podoba mi się Twój blog Anitko (czy Liono?), jest tu barwnie, kolorowo i pelno różnych niespodzianek. Chętnie zostanę na dłużej. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje pierwsze Candy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Ci ten szalik wyszedł. Widzisz ja tym wzorem coś kiedyś robiłam. Znalazłam filmik na youtube jak się to robi i spróbowałam, a nie miałam pojęcia,że to się tak nazywa. Szyszeczki krówkowe bardzo lubię. Pamiętam, że je kiedyś robiłam z krówek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm,jakie pyszności nam tu zapodałaś.A ten splot sie bardzo ładnie prezentuje:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW pięknie wyszedł u ciebie ten węzeł ja muszę zmienić włóczkę i też zrobię szalik już dłuższą wersję bo jak widzę u Ciebie im dłuższe tym ładniej wygląda Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie oczywiście zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyszedł i współczuję prucia moheru. Ja wzór na szaliczek tym splotem napisałam w 2014:D Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu