poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Mój pomysł na...recyklingowy wazonik:)

Witajcie:) i od razu dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
 Dzięki Wam dowiedziałam się, że mój pomysł jest akceptowalny i nie wygląda źle:) Czyli zasłony mogą wisieć, co mnie bardzo cieszy:)
A dziś ...
Ostatnio tak bardzo dużo naoglądałam się na Waszych blogach jak to robicie coś z niczego i jak wspaniale Wam to wychodzi, że sama postanowiłam spróbować.
A zaczęło się od tego, że mojemu panu M. pozostała do niczego nie potrzebna próbka spawalnicza:)
Gdy ją zobaczyłam wymyśliłam sobie, że może z tego powstać malutki wazonik, wystarczy okleić rurkami papierowymi. Więc wzięłam się do roboty:) i taki tego efekt:
A z tego powstał: )
 Szczelne wnętrze:
 Okleiłam dwustronną taśmą klejącą i w taki sposób ownęłam:
  
Następnie pokryłam lakierobejcą.
 

I powiedzcie mi Kochane co sądzicie?
Bo ja już się naszykowałam na zrobienie takiego drugiego, ponieważ szafeczki w sypialni są dwie po obu stronach łóżka:) 
Stwierdzam również, że pasują bardziej do wystroju niż szklane, w których pokazywałam stokrotki tutaj.
Pozdrawiam Was cieplutko. Cieszę się, że mogę na Was polegać, że mnie odwiedzacie i wyrażacie swoje zdanie. Pa, pa:)

23 komentarze:

  1. To się nazywa prawdziwe coś z niczego! Całkiem fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś nie pokazała tego jak zrobiłaś ten wazonik, to w życiu bym nie uwierzyła, że powstał z czegoś takiego :) Jest SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie coś z niczego. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, a wazonik uroczy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale siwetnie to wykombinowalas !! Jestes bardzo pomyslowa ! Wazonik pierwsz klasa

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób, rób, mnie się bardzo podoba!!! Ładny, stabilny i praktyczny! Czekam na następne;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bardzo mi się podoba. :) Zdolniacha !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Recykling pierwsza klasa! Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł, takie unikalne ozdoby wyglądają o wiele lepiej niż gotowce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wykorzystałaś ten przedmiot.

    OdpowiedzUsuń
  11. No teraz to zbieram zęby z podłogi !! Na coś Takiego to bym nie wpadła.... Pomysł genialny i wykonanie cudne ! ;-) Rób następny :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby było, jak było, to kawałek złomu, niepotrzebny w domu, a teraz to proszę, wazonik jak się patrzy, cudny jest !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, genialne w swej prostocie!

    OdpowiedzUsuń
  14. próbka spawalnicza tego jeszcze nie widziałam :)) super dla chcącego nic trudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to sobie wymyśliłaś Anitko. Wazonik ma ciekawy kształt i wygląda uroczo. Koniecznie zrób drugi do kompletu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny pomysl ! musze spróbowac !

    http://alice-says-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam, że to jest świetny pomysł. Wazonik wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje twórcze ręce robią cuda .Bardzo piękny wazonik ,taki unikat.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny ! Podziwiam Twoją inwencję twórczą !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowa z Ciebie kobietka - i znowu strzał w dziesiątkę! :) W życiu bym nie pomyślała, ze to tak wykonane jest :) Świetny wazonik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oryginalny pomysł i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super pomysł!!!! Świetny ten wazonik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu