środa, 31 października 2012

Reaktywacja


Witajcie Kochani:} Pragnę Was powitać ponownie bardzo, bardzo serdecznie. Jak widać dawno mnie nie było ale powolutku będę się starała reaktywować bloga. Minęło sporo czasu, bardzo wiele też sie zmieniło w moim życiu, na lepsze:} co prawda, jednak wymagało to sporo czasu i wysiłku. Mam zamiar w najbliższej przyszłości powrócić do mojego ukochanego rękodzieła i częściej bywać, na moim blogu, jak również na Waszych ciekawych stronkach. Bardzo mi tego już brakuje, więc myślę, że znów zaistnieję wśród Was:):) Jeszcze nie do końca jestem zorganizowana technicznie, lecz myślę, że to tylko kwestia kilku, kilkunastu dni:) Tymczasem bardzo cieplutko Was pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego:}

1 komentarz:

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Instagram

Copyright © 2014 Moje Pasje , Blogger