środa, 31 lipca 2013

Tarasowa latarenka, czyli domek z balona i bogactw natury.


Witajcie, znów nie było mnie przeszło dwa tygodnie. Jak ten czas leci. W dalszym ciągu miałam problemy z komputerem, choć nie tylko, bo i w życiu znów się nie układa.  To właśnie przyczyny mojej nieobecności. Komputer był już dwa razy w serwisie i okazało się, że to wina nowego dysku, gdyż jest wadliwy. Dysk poszedł do reklamacji. Trzeba czekać dwa tygodnie, tymczasem podłączyłam się do starego dysku i jak na razie działa. Więc oto i jestem. 

W tym czasie zajęłam się wykonaniem pewnego domku.
 Zainspirowałam się wspaniałym domkiem, wykonanym na bazie balona  Anny Krućko .
Ten, który pokażę wykonałam nieco inaczej. Bardzo się różni, jak zobaczycie sami. Oczywiście również powstał z balona ale okleiłam go wszystkim co znalazłam w lesie. Mianowicie, korą, mchem, szyszkami, itp. Dodatkowo zrobiłam dwa okienka, ponieważ zależało mi na tym, aby domek świecił. Żeby tworzył nastrój w ogrodzie, bądź na tarasie czy balkonie. Bardziej nadaje się pod dach, bo inaczej deszczową lub wietrzną porą może się rozsypać:)
  

 

W środek włożyłam dwa płaskie kamienie, aby go obciążyć i mieć na czym postawić świeczkę.


Jedno okienko wykonałam z denka od słoika.

A drugie zasłoniłam czerwoną, ażurową wstążką.


Dzięki temu po podświetleniu jedno okienko świeci na żółto, drugie na czerwono.



Muszę przyznać, że zrobiło się przytulnej, choć zdjęcia tego nie uchwyciły.

Gdy zrobiło się całkiem ciemno, domek nabrał uroku i z przyjemnością na niego patrzyłam.
Okienka całkiem "ożyły" jakby zamieszkały w nich jakieś skrzaty:) A może zamieszkały?

Ot i powstała taka sobie tarasowa latarenka :)

Zgłaszam tarasową latarenkę do Twórczego Weekendu

A na koniec kwiaty ogrodowe w pięknym kolorze słońca:)

Cieszę się bardzo, że ciągle ktoś się dopisuje do mojego rozdania. Również bardzo się cieszę, że dzięki temu poznaję nowe miejsca. Staram się wszystkie nowe osoby odwiedzić i powoli to robię z przyjemnością. Cały czas przybywa mi blogów w blogrollu i coraz trudniej mi wszystkich odwiedzić. Nad czym ubolewam, bo wiele ciekawych rzeczy mnie omija.
 
W dalszym ciągu zapraszam do mojego rozdania, bo jeszcze jest trochę czasu:) może jeszcze się ktoś skusi:) będzie mi bardzo miło.


Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie mimo przeciwności losu, których ostatnio doświadczam:)
.

23 komentarze:

  1. pomysłowo, jeszcze takich rzeczy nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że takich rzeczy ja też nigdzie dotąd nie widziałam:)

      Usuń
  2. Świetny pomysł. Najbardziej podoba mi się to, że zastosowałaś takie naturalne materiały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) uwielbiam wszystko co ma związek z naturą, więc chciałam użyć jej jak najwięcej:)

      Usuń
  3. No i piękna i urocza latarenka! Super miałaś pomysł! A i kwiaty takie optymistyczne i mają energetyzujące barwy! Życzą szczęścia!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) przydałoby mi się go choć troszkę, a kwiaty rzeczywiście wyglądają bardzo optymistycznie.

      Usuń
  4. Latarenka cudowna jak domek dla skrzatów:) A co do przeciwności losu to o jednym pamiętaj, nig­dy nie przes­ta­waj się uśmie­chać, na­wet jeśli jes­teś smut­na, po­nieważ nie wiesz, kto może się za­kochać w twoim uśmiechu:)
    Pogody ducha życzę Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa otuchy Moniko, to prawda, tylko często trudno wykonać.

      Usuń
  5. Niesamowita ta latarenka!!! Cudna :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! a ja mam dwa "odlewy" z balona, które już kilka mcy czekają na pomysł, chyba już wiem co powstanie:) Kolorowe okienka świetnie wymyśliłaś. A z tymi skrzatami to wszystko możliwe, chata pusta to się wprowadziły :))

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś pomysłowa! Świetna robota!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, okienka są boskie. Bardzo fajna praca

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta laterenka i jaki oryginaly pomysł! Jasne, że możesz podlinkować do Twórczego Weekendu - na dzień dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł i super wykonanie. Bardzo podoba mi się ten domek dla skrzatów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby taka niepozorna a jak się dokładniej przyjrzeć to ileż tu ciekawych detali , fantastyczna , czekam na inne tak oryginalne i ciekawe Twoje prace ,pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalna i piękna latarenka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna@! I cały jej urok w naturalności materiałów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiej pomysłowej latarni jeszcze nigdy nie widziałam:) Po prostu szczęka mi opadła:) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu