wtorek, 11 maja 2021

Moje nowe Pasje

 Witajcie :) mój blog od dawna wygląda na porzucony i od dłuższego czasu zastanawiam się, co dalej. Po urodzeniu córki, Jagody, zupełnie zaczęło mi brakować czasu na tworzenie i publikowanie moich prac. Wstawiałam posty, ale już nie tak często jak kiedyś. Natomiast, gdy urodziła się moja druga córeczka Łucja, wtedy już zupełnie nie miałam kiedy tworzyć. Nie publikowałam nic i jakoś straciłam chęci na wszystko. Minęło sporo czasu, a ja tworzyłam coraz rzadziej. W zasadzie robiłam coś tylko od czasu do czasu, gdy miałam natchnienie. Nawet już tego nie pokazywałam, wszystko jakby straciło sens. Nie wiedziałam co robić dalej, co z blogiem Do tej pory jakoś szkoda mi tego miejsca, ale nadal nic konkretnego nie wymyśliłam. Jednak sporo się u mnie zmieniło. Moje zainteresowania uległy zmianie. W pewnym momencie zdałam sobie sprawę, że jedyna pasja, która nigdy się nie zmieniła przez te wszystkie lata, od wczesnego dzieciństwa, to czytanie. Książki niezmiennie mi towarzyszyły i nadal towarzyszą od lat, bez względu na wszelkie okoliczności, urodzenie dzieci czy jakieś życiowe zawirowania, spadki nastrojów. Książki były i nadal są ze mną. Ponieważ zaczęłam trafiać na informacje o redagowaniu tekstów, odkryłam, że chciałabym się tym zajmować zawodowo. Zdecydowałam się na kurs Akademii korekty tekstów, który ukończyłam, otrzymałam certyfikat Okazało się, że praca z tekstami jest dla mnie ciekawym, bardzo wciągającym zajęciem dającym satysfakcję

Ale to nie wszystko.

Oprócz tego zauroczyła mnie Neurografika, czyli metoda polegająca na oddziaływaniu na sieci neuronowe przy wykorzystaniu mazaka i kartki. Rodzaj rysunku terapeutycznego  kiedyś może o tym powiem więcej. W każdym razie pochłonęła mnie od pierwszego darmowego warsztatu na tyle, że również zapisałam się na szkolenie, w którym jestem do tej pory.

Neurografika
Zastanawiałam się jakie zdjęcie załączyć i po namyśle wybrałam jedną z moich pierwszych prac neurograficznych, którą wykonałam podczas kursu.


Ale to nadal nie wszystko.

Od pewnego czasu wróciłam do tworzenia  poza rysunkami, wyplatam makramy. Odnalazłam się w zaplataniu sznurków. Szydełkowanie i szycie zostało za mną, ale  makrama chwyciła mnie za serce, teraz daje mi radość, przyjemność, sens

Nadal czasu mi brakuje, bo jak widzicie, zainteresowań mam wiele, moje dziewczynki jeszcze są małe i absorbują, ale pomyślałam, że może uda mi się od czasu do czasu tutaj zajrzeć, coś pokazać, może blog trochę odżyje, a z czasem wszystko samo się poukłada i wyklaruje, co dalej. Na razie chciałabym dzielić się tym, co na ten moment jest mi bliskie, czym teraz się zajmuję A później zobaczę, co z tego wyniknie.

A jeśli  macie jakieś sugestie, podpowiedzi, co do moich rozterek blogowych, może byliście kiedyś na takim rozdrożu, zastanawiając się, co dalej począć z blogiem, to możecie podzielić się swoimi doświadczeniami.





 

12 komentarzy:

  1. nie jest łatwo prowadzić bloga przy dzieciach, dobrze o tym wiem, ale w nadmiarze obowiązków zawsze walczę o ten czas dla siebie. Blogi prowadzę dalej. Czekam na Twoje wpisy i nowe prace. Gratuluję takiego rozwoju:))))) Fajnie, że wracasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Gosiu, dziękuję, że się odezwałaś :) oj, tak, nie jest łatwo, ale nasze dzieci wciąż rosną, więc może z czasem będzie nam łatwiej :) W każdym razie postanowiłam spróbować :)

      Jestem pełna podziwu dla Ciebie, że udało Ci się tak fajnie wszystko pogodzić, że przez tyle lat prowadzisz blogi. Gratuluję!!!

      Usuń
  2. Super, że jesteś i wracasz do blogowania. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Aniu, również ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło to czytać :) pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    luxhairshop homecoming sew in weave
    These contents have greatly helped me.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasje w życiu są bardzo ważne. Ja odkąd pamiętam kocham muzykę. Miałam kiedyś gitarę i od niej wszystko się zaczęło. Teraz co jakiś czas kupuję sobie nowe sprzęty muzyczne w https://veramusic.pl/ i tworzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze lubiłam grać na różnych instrumentach a internetowy sklep muzyczny Vera Music zachwyca mnie od samego początku. Mają tam ogromny wybór instrumentów oraz nagłośnienia. Zawsze wszystko tam zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Just inspired by your writing. What a blog! Can you please come to my website and review a few of my blogs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey there, Liona! 🐾

    I stumbled upon your blog post about your new passions, and I couldn't help but smile as I read it. It's refreshing to see someone so genuinely enthusiastic about the things they love. Your writing is so warm and inviting, it feels like we're sitting down for a chat over a cup of coffee.

    I can totally relate to your journey of discovering new hobbies and interests. It's amazing how life can surprise us with unexpected passions, isn't it? Your description of how you found joy in gardening and photography resonated with me. I've had similar experiences, and it's a wonderful feeling when you stumble upon something that truly makes your heart sing. Keep up the fantastic work, Liona, and keep sharing your inspiring adventures with us. Your enthusiasm is contagious, and your blog is a delightful place to visit. Looking forward to your next post! 📷🌻📝

    certifiedtranslationservicesusa

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu