wtorek, 18 grudnia 2012

Kolczyki

Witajcie, bardzo  mi miło powitać nową obserwatorkę:}
Jakiś czas temu byłam na zakupach decoupage'owych na targach poznańskich jak i w innych sklepach dla plastyków w tym mieście. Wszystkiego było mnóstwo, nie wiadomo gdzie oczy podziać. Zwłaszcza w halach targowych. Kto był, ten wie o czym mówię.
 Troszkę, nie, nawet bardzo zrażają mnie produkty, które udają rękodzieło. Chodzę i patrzę z bólem serca. Dosłownie ściska mnie w środku jak widzę te rzeczy. Nic dziwnego, że prace artystów są niedoceniane, jeśli za parę złotych można kupić masówkę, która jest imitacją rękodzielniczą:{ Niemniej jednak ja tego nie kupowałam, więc swoje  zakupy uważam za udane, Poznań również mi się podobał:} Oprócz produktów plastycznych, kupiłam sobie trochę włóczek moherkowych, koralików i innych przydatnych rzeczy.
Ponieważ nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej technice jaką jest decupage cały czas się uczę. Postanowiłam pokazać moje, powiedzmy, drugie poczynania w tej dziedzinie. Nie są bardzo udane ale umiejętność przychodzi, myślę, z czasem wraz z doświadczeniem, więc się nie zrażam i będę dzielnie trenować:}



Żegnam Was cieplutko:} 

2 komentarze:

  1. Trenuj, trenuj:))Kolczyki uważam za bardzo udane. Przynajmniej mi się bardzo podobają:)Pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń



  2. The Louis Vuitton handbags comes in three sizes and assorted colors. Chanel handbags It is a affected bag fabricated of bland covering with topstitched detail. Rolex Air King brands that have a history in China often do better than newcomers, because the Chinese trust Original Rolex Watches brands they have heard of for a long time. “Trust of the 1:1 Replica Breitling Watches is a very serious issue for Chinese consumers, because Chinese consumers are concerned about quality and safety problems and worried about counterfeit products, which hits hard on the Omega Watches Replica trust they put on made-in-China products and brands.This reimagined Replica Tag Heuer advertence 116523 is the antecedent bearing Rolex Daytona that aboriginal came out in 2000.

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Instagram

Copyright © 2014 Moje Pasje , Blogger