środa, 12 marca 2014

Zaproszenie do konkursu, koci komplet oraz książki:)

Witajcie moi Drodzy:) Ale ten czas leci, nawet nie wiedziałam, że tak długo mnie nie było:)

Ale za to mam dziś wielką przyjemność zaprosić Was do konkursu:)
Konkurs organizuję wspólnie z Ylllą, która prowadzi blog Co w głowie piszczy.
Przy tej miłej okazji zachęcam Was do zajrzenia do tego ciekawego miejsca:) 

Nagrodami w konkursie są dwie książki, które przygotowała dla Was Yllla, oraz wykonane przeze mnie: koci komplet - maskotka i zakładka do książki.


Wygrywają dwie osoby, dlatego należy dokonać wyboru nagród.

NAGRODY:

Nagroda nr 1: "Krucjata" (kontynuacja "Odmieńca")
Nagroda nr 2: Zestaw. "Basia i plac zabaw" oraz maskotka i zakładka.


ABY WZIĄĆ UDZIAŁ, NALEŻY:
  • Wypełnić formularz zgłoszeniowy
  • Polubić fanpage Moje Pasje oraz Co w głowie piszczy (***osoby nie posiadające konta na fb prosimy o dodanie naszych blogów do obserwowanych oraz informację na ten temat w komentarzu pod tym postem)
  • Zamieścić baner na swoim blogu lub udostępnić na fb.
  • Miło nam będzie, gdy dodacie nasze blogi do obserwowanych. Z góry dziękujemy:)
REGULAMIN
  1. Organizatorzy konkursu: Yllla, autorka bloga "Co w głowie piszczy" oraz Anita, autorka bloga Moje Pasje
  2. Konkurs trwa od 12.03.2014 - 11.04. 2014 do godziny 23:59
  3. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze losowania.
  4. Wyniki zostaną ogłoszone do 13. 04. 2014 roku.
  5. Na adresy zwycięzców będziemy czekać do 16. 04. 2014 roku. W razie nie otrzymania ich w określonym terminie, nagroda przepada.
  6. Nagrody książkowe wysyła Yllla - niezwłocznie po otrzymaniu adresu. Maskotkę oraz zakładkę wysyła Anita - zastrzega sobie prawo do opóźnienia w razie wystąpienia nie przewidzianych okoliczności.
  7. Konkurs przeznaczony jest dla osób mieszkających w Polsce.

A teraz pokażę jeszcze z bliska jak wygląda koci komplet.
Został wykonany techniką szydełkową.
Wielkość kotka od nóg do głowy ok. 21 cm, wielkość zakładki od ogona do głowy ok. 34 cm.
Zakładka do książki może również zostać wykorzystana jako zawieszka lub po prostu do zabawy:)




Dopisek: skusiłam się i postanowiłam sobie pozwolić na dodanie kociego kompletu do wyzwania: } 


No cóż, jeśli nagrody Wam się podobają, pozostaje mi zaprosić Was do udziału:) i życzyć miłej zabawy:)

Pozdrawiam Was cieplutko, wiosennie i słonecznie:)

EDYCJA: Mam prośbę: widzę, że się zgłaszacie ale jeśli oprócz tego chcecie, abym odwiedziła Was na blogach, co zwykle robię z wielka przyjemnością, to proszę podawajcie adresy swoich blogów pod tym postem. Chętnie poznam nowe osoby i nowe miejsca:):):)

10 komentarzy:

  1. Świetne te kociaki! Zapisałam się. Nie mogłam przegapić takiego konkursu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisana :) http://efkakartki.blogspot.com/ :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kociaki !!! :))) Głosik oddałam i powodzenia życzę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kociaki już o nich marzę czyli z miłą chęcią się zapisuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłoszenie w końcu wypełnione :) Na Fb "Moje pasje" lubię od jakiegoś czasu :), a "Co w głowie piszczy" polubiłam dzisiaj, banerek wisi, więc pozostało tylko czekać na losowanie :); robotkijolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisałam się :) może książeczka i kociaki dla córci na świta uda się wylosować :)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    (u mnie do 11.04 candy hafciarskie, jeśli interesuję Cię taki temat to zapraszam)

    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu