środa, 26 listopada 2014

Co u mnie? Chodząca Jagoda, łączę kocyk i dostaję prezenty:)

Witajcie:) Nawet nie wiecie jak mi miło, że kozaczki tak bardzo się podobały i tyle miłych słów do mnie napisaliście. Naprawdę jestem wdzięczna za każde Wasze słowo pod postem:) Dziękuję:)

Na początek pokażę kocyk. Nie jest jeszcze skończony ale już (powinnam napisać - dopiero:) łączę go w jedną całość.
Szczerze mówiąc to już widzę, że od spodu mi się nie podoba  i rozważam przyszycie materiału. Zobaczę jeszcze jak to będzie i niebawem pokaże co mi wyszło.
Muszę się już naprawdę pospieszyć bo mi Jagoda z niego wyrośnie nim go skończę:)




Powiem Wam, że moja córeczka zwariowała:)
Skończyła sześć miesięcy i zaczęła stawać na nogi. Właściwie ze wszystkim od początku była do przodu ale aż takiego postępu się nie spodziewałam. W tej chwili ma 6 miesięcy i 3 tygodnie i chodzi mi przy meblach:0
Z jednej strony to jestem z niej dumna, że jest taka silna i uparta a przy tym tak świetnie sobie radzi. Ale z drugiej to się zastanawiam czy jej nóżki to wytrzymają? Czy później nie będą krzywe?
Niby jest leciutka bo nawet 7 kg nie waży, wiec skoro robi to sama to może znaczy, że jest gotowa?

A druga sprawa jest taka, że nie mogę jej zostawiać samej ani na moment. Bo mimo, że stoi i chodzi coraz pewniej to upadki też się jeszcze zdarzają, więc muszę być ciągle przy niej. A to jak wiadomo uniemożliwia mi robienie innych rzeczy.
A usypianie? Jest kompletnie utrudnione. Trwa od godziny do dwóch. A to dlatego, że ja ją kładę a ona wstaje i tak w koło. Także przez cały czas usypiania schylam się cierpliwie nad łóżeczkiem i walczę z nią aż się zmęczy i uśnie. Ale jest tak uparta, że nawet jak już jej się oczy zamykają i jest padnięta to i tak jeszcze mi wstaje. 
Także walka do upadłego:):) dosłownie:)
Ciekawe jak długo to potrwa bo jestem tym wykończona. 
Jednak postępuję tak konsekwentnie każdego wieczoru z nadzieją, że któregoś razu, gdy ją położę to ona spokojnie poleży i zaśnie:)

A jak było z Waszymi pociechami? Może macie podobne doświadczenia albo jesteście podobnie zmęczone?
Z przyjemnością poczytam i poczuję się lepiej:):)

A na zakończenie chwalę się moimi wygranymi w zabawach:

Książkę wygrałam na blogu Żyć nadal z pasją.
Zapraszam serdecznie wielbicieli książek:)

oraz
cudowną, pięknie, idealnie wykonaną szkatułkę na blogu: Foto Robótki.
Szkatułką się zachwyciłam.
Kolorystycznie pasuje do pokoju Jagódki i tam też ją postawiłam.

Bardzo mnie cieszą powyższe podarki i jeszcze raz ślicznie za nie dziękuję:)

To dziś na tyle:) Jagoda się budzi:) 
Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego razu, pa.

35 komentarzy:

  1. Serduszkowego kocyka jeszcze nie widziałam, bardzo ciekawie wygląda. Co do córki to gratuluję zdolniachy, też jeszcze nie słyszałam, aby dziecko tak szybko poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe prezenty, kocyk śliczny, pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga, wprawdzie mój syn ma już 12lat ale kiedy miał siedem miesięcy potrafił samodzielnie przejść przez cały pokój. Trzeba go było jednak postawić bo sam tego nie potrafił i szedł tak długo aż się czegoś złapał lub sie przewrócił. Prawdę powiedziawszy mój ojciec który miał wnuka na co dzień stwierdził, ze gdyby ktoś kiedyś mu powiedział że siedmiomiesięczne dziecko potrafi samodzielnie "chodzić " to nigdy by w to nie uwierzył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i takie ''cuda'' się zdarzają;) mnie też nie chcą wierzyć ale nagrałam filmiki jak Jagoda wstaje. Mam dowody:)

      Usuń
  4. kocyk jest fantastyczny )
    moja córcia tez tak wcześnie wszystko robiła i też stała jak miała pół roczku sama a 10 msc jak juz biegała że jej nikt dogonić nie mógł :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcześnie. A jak nóżki? Jagoda chodzi już przy meblach więc pewnie wkrótce pójdzie sama. Spodziewam się tego w przyszłym miesiącu, czyli w ósmym, bo chyba nie wcześniej.

      Usuń
  5. Kocyk śliczny. Co do córci to jestem w szoku. Mój Adaś to jeszcze siedzieć nie potrafi. Ale ma jeszcze na to czas, więc się nie przejmuję. Za to ma już 5 zębów i ciągle się obawiam, że mnie pogryzie. Dwa razy już spróbował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zasypianiem Adaś nie ma problemu. Odkładam do łóżeczka i wychodzę z pokoju a on troszkę poleży i zasypia.

      Usuń
    2. Ojejku, tego zasypiania zazdroszczę:) Tak bym chciała w końcu się wyspać. Nie dość, że tak długo ją usypiam to budzi się po dwóch, trzech godzinach...
      A ząbków gratuluję. Jagoda ślini się odkąd skończyła dwa miesiące, wszystko bierze do buzi a zębów nie widać. Nawet jednego.

      Usuń
  6. Serduszkowe kocyki są świetne, więc kończ - dla takiej księżniczki warto!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyk śliczny więc szybciutko kończ :) Dzielna dziewczynka jak pamiętam syn też szybko wstawał i ja jeszcze miałam problem bo musiał mieć taką poduszkę między nogami i z nią wstawał czyli tak pokracznie ... a usypiałam głaszcząc po główce lub pleckach,ale się na głaskałam bo też mu się schodziło z zaśnięciem hihi oj fajnie tak powspominać jak to było oj u mnie dawno temu ;) gratuluje wygranej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pewnie niedługo będę wspominać z rozrzewnieniem:} czas pędzi nieubłaganie:}

      Usuń
  8. Kocyk zapowiada się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widocznie jak sam zaczyna wstawać, chodzić - znaczy że przyszedł jej moment - nie masz się czym martwić. I gratuluję cierpliwości nie wiem czybym dała radę - ale fakt konsekwencja przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał jakie małe śliczności drepczą sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocyk jest śliczny!!!! Co do córci to super, że tak szybko się rozwija jednak rozumiem Twoje obawy bo moja córcia też zaczęła szybko stawać, bardzo krótko raczkowała a poszła na nóżki samodzielnie ok.11 miesiąca i niestety ma krzywe nóżki i bardzo nieładnie je stawia tak do środka. Lekarz powiedział, że biodra jeszcze były niedojrzałe teraz ma 15 m-cy i mamy obuwie ortopedyczne. Wada jest do wyleczenia na szczęście :) mam nadzieję, że Was to ominie. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocyk jest bardzo ładny, może jak będzie już wykończony to okaże się, że i ten spód nie jest zły. Córcia faktycznie szybko stanęła na nóżki, ale każde dziecko rozwija się w swoim tempie. Chyba wszystkie dzieci są ruchliwe i z oka nie można ich spuścić, a potem zanim się obejrzymy stają się coraz bardziej samodzielne i dorosłe. A nam się wydaje, że ten okres był tylko krótką chwilą. Mój syn zawsze zasypiał przy włączonym odkurzaczu,więc chciał nie chciał odurzanie było codziennie ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ale Ci ta Jagódka wyrosła! I rzeczywiście bardzo szybko się rozwija, mój maluch skończył niedawno 6 miesięcy, ale do chodzenia jeszcze mu bardzo daleko! Dopiero uczy się siedzieć. A skoro Jagoda chce chodzić, znaczy że nadszedł jej czas :-) Nie można dziecka sadzać na siłę, gdy jest gotowe do chodzenia, albo stawiać, kiedy jest jeszcze na to niegotowe, nic na siłę. A kocyk zapowiada się cudnie, życzę Ci dużo siły i cierpliwości oraz więcej czasu dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jagódka to śliczna dziewczynka. Chyba zbyt szybko chce być samodzielna ale każde dziecko rozwija się własnym tempem, to chyba nie jest powód do zmartwienia. Kocyk zapowiada się ślicznie!
    Gratuluję Ci Anitko wygranych i przesyłam mnóstwo buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kocyk :) ja robię już trzeci wg tego wzoru... :) dla siostrzeńca. Boska córcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocyk zapowiada się fantastycznie ;) Piękna praca :) Pozdrawiam Serdecznie:) Gorące uściski również dla córci :) Zuch dziewczynka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Córeczkę masz śliczną , prawdziwy dar od Boga. Kocyk bardzo ładny. Gratuluję nagród.

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę ! Ale rewelacyjny ten kocyk ! Podejrzewam, ze wzór jest bardzo pracochłonny ?? Jestem nim zauroczona :) A córcię to masz śliczną- prawdziwy aniołeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór nie jest bardzo pracochłonny i dość szybko się robi jeśli tylko czas na to pozwoli:)

      Usuń
  19. Jestem tu z rewizytą i widzę fajny blog. Po pierwsze : dziękuję za udział w moim Candy, po drugie udało Ci się zgarnąć skrzyneczkę o która też walczyłam - gratuluje wygranej, po trzecie - córeczka wie co robi, gdyby nie była gotowa to by nie chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kocyk! Bardzo milutki :) Ależ rezolutna i energiczna dziewczynka z tej Twojej Jagódki! Dla mamy to pewnie dość męczące, ale przynajmniej unikniesz gadania ludzi typu: co, jeszcze nie chodzi? Ja tak słyszałam co chwilę, bo mój synuś zaczął chodzić w 14 miesiącu dopiero, bo wcześniej męczyło go ząbkowanie. Na zasypianie z pewnością znajdziesz niebawem jakiś fajny sposób :) Może lampka z projektorem? Na koniec gratuluję prezentów , piękne! Pozdrawiam Cię Anitko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jest Twoja córeczka i dumna mama pełna obaw zawsze musi się martwić i jest to normalne bo chcesz dla niej jak najlepiej :)
    Jeśli chodzi o kocyk to teraz ja wyrażę swój podziw dla Ciebie bo nie umiem robić takich rzeczy - wspaniałe kolory i wzory i jest to cudo jakich mało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocyk jest w bardzo ładnych kolorach. A córeczkę masz śliczną :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocyk śliczny będzie. Jagoda jest niesamowita. Dzieci koło roku przeważnie tak zaczynają chodzić. Moja starsza córka to miała około 7 miesięcy jak chodziła przy meblach, ale dopiero jak miał rok to próbował chodzić całkiem sama. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Córeczkę masz śliczniutką :)
    Kocyk bardzo mi się podoba :)
    Serdecznie gratuluję wygranych :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny konik, a kocyk przypomina mi mój z dzieciństwa. Zrobiła go dla mnie babcia. Niestety nie przetrwał próby czasu :( Żałuję, że ja nie potrafię tworzyć takich pięknych rzeczy. A córcią sie nie przejmuj. Widać przyszedł jej czas:) Moja ma 16 miesiecy ale zaczęła wstawać jak miała 7, chodziła kilka dni po skonczeniu roku. Usypianie to byl koszmar:) Do czasu kiedy tylko lezala zasypiała sama, a od kiedy nauczyła sie wstawać to była jedna wielka histeria. Do tej pory na łózeczko reaguje w ten sposob:/ i śpi z nami:)

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu