środa, 12 listopada 2014

Kozaki niemowlęce wykonane szydełkiem.

Miło mi Was powitać ponownie:) 
Sporo ostatnio u mnie się dzieje i też sporo robię. Ale to co robiłam i robię będę musiała pokazywać po kolei bo po prostu nie nadążam.
A więc najpierw te oto kozaczki.
 Napisała do mnie pani na fb z zapytaniem czy wykonam takie kozaki jak niżej podsyłając ich zdjęcie. Niestety nie miałam pojęcia jak się coś takiego robi, nie miałam wzoru. Ale ponieważ lubię wyzwania postanowiłam, że spróbuję zrobić patrząc jedynie na fotografię.
Po wykonaniu jednego bucika wysłałam zdjęcie do akceptacji i okazało się, że o takie właśnie chodziło. Co za ulga:)

  Jeśli chodzi o podeszwę wprowadziłam zmianę.
Na podesłanej mi fotografii między jedną a drugą warstwę była włożona tektura.
Ja postanowiłam umieścić w tym miejscu filc. Dzięki temu można butki delikatnie przeprać jeśli zajdzie potrzeba. 
Wyglądało to jak poniżej:

I co sądzicie?
Butki powędrowały do pani i wyglądało na to, że się spodobały:}
A to najważniejsze.
..............................................................

A tutaj już kociczka, o której wspominałam w tym poście .
Wygląda na to, że zaczyna lokować się u nas na dłużej:)


Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam cieplutko:)

42 komentarze:

  1. Buciki są fantastyczne. Dzisiaj mamy posty o tej samej tematyce, tylko inna technika;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki obłędne. Kocica śliczna. Fajnie, że u Was znalazła dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze butki przesłodkie, prawie się rozpłynęlam.... :-) A kotek widać, że się zadomawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze paputki :)
    Mam podobną kotkę na podwórku, pojawiła się znikąd i zadomowiła na dobre :) Sama sobie wybrała dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne buciki, w takich na pewno stopa maluchowi nie zmarznie. Kocurek ma ciekawe umaszczenie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki są prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, kozaczki wyszły bezbłędnie! Super, że udało Ci się zrobić je bez wzoru, wyłącznie z fotografii :) Podoba mi się też pomysł z filcem w podeszwie, tekturka faktycznie uniemożliwiłaby pranie :) Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jakie urocze
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Kozaczki cudne, koteczka piękna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jakie urocze botki :) A kociczka po prostu słodziak :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie te kozaczki, sama się do takich przymierzam i rozkminiam też ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Butki rewelacja, a kocisko jak moje. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne buciorki! Nie wiem, jak to zrobiłaś, ale wyglądają po prostu świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za piękne cudaczki <3 Jestem tu pierwszy raz.. i jestem pod wrażeniem. Masz świetny blog - taki z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Butki cudne i pomysł z filcem - trafiony w 10! Tektura to jakaś pomyłka... jak to prać? :-o

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie mieć maluszka w domu bo można tak pięknie sobie poczyniać szydełkiem jak Ty. Niesamowicie piękne butki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne buciki :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie buciki :) Masz talent ! Twoja kicia też jest słodka. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale sobie poradziłaś Anitko! Buciki wyglądają ślicznie i są takie słodziutkie. Dobrze że zamieniłaś tekturę na filc, dzięki temu na pewno posłużą dłużej. Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności.
    Gorąco Cię pozdrawiam i przesyłam buziaczki dla córci.

    OdpowiedzUsuń
  20. Butki rozkleiły mnie kompletnie. Super zdolna z Ciebie kobietka :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Buciki są odlotowe!!!! Świetnie sobie poradziłaś :) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kozaczki są cudne ,masz talent.Wkleiłaś zdjęcie kotki,,oglądając pomyślałam że to moja Taigi,jest identyczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie i coś czuję że lepsze od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe , coś fantastycznego pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. W życiu bym tego nie ogernęła i świetny pomysł z tym filcem :)
    Kicia wspaniała , podobna do mojej troszkę :)
    Oby została , jeśli może :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow. Kozaczki powalają. Są cudne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale z Ciebie zdolniacha! Te kudłate boki wyglądają ekstra, a dziecko na pewno będzie zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam Cię Anitko do mnie na konkurs świąteczny :)) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  29. A nie mowiłam, że sie u Was zadomowi ;-)))
    Buciczki cudne...rozczulają mnie ;-)))
    Kiedys o takie poproszę ;-)))
    Usciski dla Ciebie i głaski dla ślicznotki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłaś, mówiłaś:) najada się u nas, podgrzewa na kaloryferku lub w pobliżu i biegnie dalej:)

      Usuń
  30. Buciki obłędne!! Gratulacje za pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  31. O jeny! Miałam identyczną kotkę! Była z nami jakieś 15lat, ale niestety już skończyła swój żywot ;(
    Niech Wam się dobrze razem mieszka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu