niedziela, 12 lipca 2015

Uciekająca wyprzedaż!!! - moje prace i książki.

Jak zauważyłyście/ liście postanowiłam wziąć udział w Uciekającej Wyprzedaży organizowanej przez Gosię z bloga http://starepianino.blogspot.com/
 Wszystkie zasady znajdziecie

A ponieważ zauważyłam, że moje ostatnie prace Wam się spodobały zdecydowałam, że to  głównie one się tutaj pojawią:) oraz kilka książek:))
A więc zgodnie z zasadami Uciekającej Wyprzedaży wszystkie wykonane przeze mnie prace, które znajdują się poniżej, jak również książki kosztują 10 zł  za 1 szt plus koszty przesyłki. Chyba, że są połączone w  zestaw 2 szt, o czym informuję przy zdjęciu.
Zapraszam:) Jeśli coś się spodoba piszcie: kastorm4@wp.pl

1. Zawieszka z sową.

2. Zawieszka z domkiem.

 3. Zawieszka skrzat z kokardką.

 4. Zawieszka skrzat z serduszkiem.

5. Zawieszka skrzat z kwiatkiem i kokardką.

6. Zawieszka pieski.

7. Zawieszka pieski. 

Na życzenie chętnie dokleję pieskom ruchome oczka lub wyszyję, ponieważ wiem, że nie każdy lubi stworzenia bez oczu:)

8. Zawieszka z domkiem.

9. Etui 10zł za 2 dowolne sztuki.

10.  Broszki małe 10 zł za 2 dowolne sztuki

11. Broszka duża 10 zł za sztukę
Książki:

Te książki w cenie 10 zł za szt.

1. "Pary" John Updike  opis
2. "Pod jednym dachem" Amy Sohn  opis
3. "Powrót do Holly Springs" Jan Karon opis
4. "W łóżku z..." Kathy Lette, Jesicca Adams, Imogen Edwards - Jones, Maggie Alderson   opis
5. "Daddy" Loup Durand   opis
6. "Zapiski stanu poważnego" Monika Szwaja opis
7. "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek" Mary Ann Shaffer, Annie Barrows opis
8. "Kelnerka na Manhattanie" Heather MacDowell, Rose MacDowell opis

 Te książki w cenie 10 zł za 2 szt

1. Smak świeżych malin" Izabela Sowa
2. "48 tygodni" Magdalena Kordel 



Wszystkie książki są oczywiście używane, w dobrym stanie. Mogą nosić naturalne ślady użytkowania. Na życzenie wyślę więcej zdjęć szczegółowych a także dokładnie opiszę stan książki:) 
Wyprzedaż zakończona.

8 komentarzy:

  1. dziękuję, że bierzesz udział, życzę dużo dobrej zabawy i oczywiście klientów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:) ja Tobie również:)

      Usuń
  2. Anitko rezerwuję "Kelnerkę na Manhattanie":))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Gosiu, oczywiście zarezerwowane:)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z tą wyprzedażą. Życzę Ci Anitko powodzenia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Instagram

Copyright © 2014 Moje Pasje , Blogger