piątek, 6 stycznia 2012

No to zaczynamy:) - serwetki.

Witajcie:)
Moi Drodzy, dziś moje życie nieco się zmieni...mianowicie postanowiłam do swoich zajęć codziennych dodać dzielenie się z Wami moimi pasjami:)Dlaczego mam być z nimi sama? hi, hi...
Owych pasji mam, uwierzcie mi, wiele. Dlatego postanowiłam skupić się na jednej, która obecnie przeważa w moim życiu, czyli szydełkowanie. Ono będzie głównym tematem w tym blogu. Chciałabym, aby było nam razem miło i sympatycznie dlatego oczekuję na Wasz odzew i wszelkie uwagi...:)


Skoro mamy zaczynać to najlepiej  od samego początku, czyli od pierwszych chwil szydełkowania.
A było to około 15 lat temu, kiedy to powstała pierwsza serwetka... Początki były ciężkie, do wszystkiego trzeba było dojść samemu, nie było internetu, znikąd wsparcia. Pierwsze słupki powstawały metodą prób i błędów z naciskiem na błędów:) później już było troszkę lepiej. Wzory czerpane jedynie z gazetek. O szydełkowych maskotkach wtedy jeszcze nie miałam pojęcia. Nie istniały, bądź ja nie byłam świadoma ich istnienia. W gazetkach były głównie serwetki. W każdym razie w tych, które owego czasu wpadły w moje ręce. Tak więc powstawały jedna po drugiej...







Z tymi dużymi mi się dłuuuużyło, niezmiernie:) Mimo tego w końcu jakoś powstały...uf



Przyszła też pora na te:



I to by było na tyle na początek. Jeśli wpadną mi jeszcze w ręce jakieś zdjęcia archiwalnych wyrobów serwetkowych to umieszczę:) gdyby ktoś był zainteresowany jakimś wzorem to piszcie postaram się odszukać i umieścić jakiś schemacik.


2 komentarze:

  1. Napisałaś dokładnie to czego ja nie napisałam a tak było.Z gazetek pamiętam najbardziej popularne Robótki ręczne. Natomiast teraz do koloru i wyboru polskich, masa zagranicznych no i oczywiście internet. Tylko szydełkować. Miło mi poznać nową koleżankę.Tworzysz ciekawe rzeczy.Zagoszczę i ja u Ciebie. Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  2. serweteczki pierwsza klasa. w prawdzie nie przepadam za szydełkowymi ale te Twoje chyba są najładniejsze ze wszystkich jakie widziałam do tej pory :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu