niedziela, 11 sierpnia 2013

Wszystkiego po trochę...

Tak, właśnie, dziś będzie wszystkiego po trochę:) 
Na początek pokażę mojego motylka, którego zrobiłam kilka dni temu. 



I tak sobie pomyślałam, że chyba zrobię kolejnego:)

Następnie mam do pokazania skromny komplecik zrobiony też jakiś czas temu dla siostrzenicy:



Kolczyki przypominają nieco klucz wiolinowy, i na tym właśnie mi zależało:) podobno się podobały:)

 A teraz troszkę mojego podglądactwa, które uwieczniłam na zdjęciach:)








Pozdrawiam Was cieplutko:)

14 komentarzy:

  1. prace śliczne a zdjęcia bardzo ciekawe, miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I zawał na miejscu - a darła bym się wniebogłosy ... brrrr ;|
    Już tylko patrzę na ślicznego motylka i pomysłową biżu :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zaskroniec:)
    Świetnie wygląda ten komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny motylek. Co do węża fuj :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko!!! Na widok zaskrońca uciekałabym z głośnym krzykiem!!! Nie lubię wszelkich pełzających, wijących się itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest coś Anitko czego nie potrafisz zrobić? Motylek śliczny i komplecik też uroczy. A zdjęcia świetne. Mam nadzieję, że nie wchodziłaś do wody? Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. o jejciu aż mi ciarki po plecach przeszły brrrrr
    ja wolę motylka i komplecik są słodkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylek przepiękny a komplecik uroczy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam żyjątka- wszelkie, więc zdjęcia mnie zauroczyły, prace też piękne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prace śliczne, ale wążżżżżż ... kurde, teraz nie wleze do żadnej wody ... jak ją oczywiście w ogóle znajde, bo u mnie to nie ma, chyba że mamy powódź, to wylewa nie wiadomo skąd :(

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, niezłe zdjęcia zoologiczne
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Instagram

Copyright © 2014 Moje Pasje , Blogger