wtorek, 20 października 2015

Efekt kiermaszu książkowego, czyli wymianka z Gosią i wygrana u Jadzi:))

Witajcie Kobietki:) Nareszcie udało mi się znaleźć szybką chwilkę, aby do Was napisać:))) A więc kilka słów w temacie  Kiermaszu książkowego organizowanego przez Gosię. 
Wiem, że dużo osób przywiązuje się do swoich książek, ja szczególnie. Mam sporo takich, które są mi bliskie, nie potrafię się z nimi rozstać i czasem do nich wracam:) Jednak są przecież książki, które kupiłyśmy czy dostałyśmy a nie trafiły w nasz gust czytelniczy. Więc po co mamy usilnie je zatrzymywać? Albo. Przeczytałyśmy i wiemy, że już nie będziemy ich czytać po raz drugi. Co wtedy z nimi zrobić? No i właśnie dlatego uważam, że kiermasz książkowy, na którym można sprzedać lub wymienić swoje książki jest doskonałym rozwiązaniem dla takich sytuacji:) A to, że książka nam się nie spodobała nie znaczy, że ktoś inny się nią nie zachwyci:)
Jako przykład napiszę, że sama nieraz po przeczytaniu, w moim mniemaniu dobrej, książki z ciekawości zaglądam w opinie o niej na stronie lubimyczytać.pl. I jakże jestem zdziwiona, gdy okazuje się, że książka, która dla mnie była niesamowita jest poddawana krytyce.
 Także dziewczyny, przejrzyjcie swoje biblioteczki i przyłączajcie się jeśli tylko macie ochotę na stronę kiermaszu.

A efektem mojej wymianki z Gosią była taka oto książka: 
Zdjęcie pożyczone od Gosi.
I na tym się nie skończyło.
Gosia postanowiła mnie mocno zaskoczyć! I bardzo jej się udało, bo gdy otworzyłam kopertę z książką okazało się, że w środku jest coś jeszcze:

 Gosia sprawiła, że oniemiałam. Wspaniała, śliczna, wyjątkowa zawieszka z dwoma serduszkami trafiła niespodzianie pod mój dach i sprawiła mi wiele, wiele radości. Jestem wzruszona, tym bardziej, że prace Gosi podziwiam regularnie i szczególnie trafiają w mój gust.  Dziękuję Gosiu:)

Mam dla Was jeszcze jedną przemiłą dla mnie informację, otóż, wygrałam rozdanie u Jadzi, która tworzy sercem.
Same zobaczcie:
Zachwyciły mnie przede wszystkim dzieła Jadzi. Są niesamowite.  Bo przecież jak można powiedzieć o albumie stworzonym z rolek po papierze toaletowym? Niesamowity! Albo te maleńkie notesiki? Niesamowite! Cudne koronkowe kwiatuszki, czy zakładka z zegarem, która zamiast być w książce wisi u mnie w kąciku komputerowo twórczym:) Bo przecież żal ją tak zdusić kartkami, nie uważacie? I jeszcze przydasie, które się oczywiście przydadzą. Dziękuję ślicznie Jadwidze, bo wszystko co otrzymałam zachwyciło mnie niezmiernie.

Powiem Wam, że mocno wzruszają mnie prace czyichś rąk. Nie mogę się napatrzeć. Umieszczę gdzieś w zasięgu wzroku i moje oczy wciąż w to miejsce wracają. Przyglądają się i jestem naprawdę poruszona, każdą taką Waszą pracą, która do mnie trafi.

Uwierzcie mi, że cieszy mnie bardzo, że miałam możliwość dotknąć i podziwiać na żywo to co tworzycie. Mam tutaj na myśli wszystkie prace jakie od Was dostałam odkąd prowadzę blog. Tworzycie wspaniałe przedmioty z duszą, które mają wartość bezcenną.

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję, że jesteście.

 

15 komentarzy:

  1. z książkami mam tak samo jak Ty, posiadam swoje ulubione, z którymi nie zamierzam się rozstać, ale też i takie, do których nie wrócę chociaż miło się czytało. Z tej książki powinnaś być zadowolona, mam bardzo dużo książek tej autorki, jedna z moich ulubionych:) Co do niespodzianki to cieszę się, że mogłam sprawić Ci przyjemność, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam żadnej książki tej autorki i cieszę się, że będę miała taką możliwość:)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł z książkami. Przemiła niespodzianka trafiła Ci się, a nagroda również. Zawsze podziwiałam ludzi, którzy z niczego potrafią wyczarować piękne rzeczy:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podarki otrzymałaś. :) Album wykonany z rolek po papierze? Pierwsze słyszę. Muszę koniecznie zajrzeć do Jadzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości dostałaś - miłej lektury :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne prezenciki! Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenciki są świetne :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymianą książek świetna rzecz- muszę wziąć pod uwagę, być może dołączę, chociaż przeczytane wysyłam córce do UK, ale nie wszystkie. Serduszka wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci Anitko ślicznego prezentu, będzie fantastyczną pamiątką sentymentalną.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cuda! Przepiękne prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej!!!

    Album z rolek brzmi niesamowicie, a co dopiero te malutkie notesiki!! Super!

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu