wtorek, 6 października 2015

Wianek, zawieszka i kartka, czyli wyniki Candy!

Witajcie, przede wszystkim przepraszam, przepraszam, przepraszam, że tak długo czekałyście. Czy wiecie, że ten post zaczęłam pisać w czwartek? A dziś dopiero siadłam do komputera by go dokończyć. I w dodatku robię to na raty, bo nie zdążyłam podczas snu Jagody:))
Bardzo dziękuję wszystkim uczestniczkom mojej zabawy i jest mi niezmiernie miło, że tak licznie wzięłyście w niej udział. Dziękuję również nowym, zapisanym osobom, bo mogłam poznać ciekawe miejsca w sieci:)



Do wygrania w moim Candy był wianek i zawieszka serce. Do zestawu uszyłam jeszcze powyższą karteczkę:))
Poniżej przedstawiam wszystkie osoby, u których znalazłam banerek mojego candy. Nadałam Wam numerki według kolejności wpisu, i tak:
1. CreaDiva
2. Anielique
3. kwiatkosia
4. Edyta - Sylwia
5. Milena Kafka
6. Eve Jank
7. TusieRobi Moje Rękodzieło
8. Magda :)
9. Koronkowy Ogródek
10. Cztery Pory Roku i Ja
11. sylwia s
12. VIOLINOWO
13. Sylwia Bomba
14. Jasmine Vise
15. Renata Grocholska
16. Ewa Jurewicz
17. April Jank
18. Agnieszka Kamińska
19. SZYDEŁKOWA MAGDA
20. Izabela Hebda
21. Ania
22. Barbara Wójcik
23. Beata T
24. Justyna Ś
25. HappyAlimak
26. Katarzyna
27. Asia tworzy
28. Wredula
29. Niesamowity Kuferek
30. Danka Witkowska
31. blogchwila
32. Anna Maria
33. Monika na hamaku
34. Szyciowa
35. Biebrzmilska kraina
36. Jolanta Kusz
37. Alicja
38. raeszka
39. Natalia F
40. Gosia
41. Handmade by Daga
42. Justyna
43. Lexie's Art
44. KoralikiBeaty Beata
45. Alicja Kalwarczyk
46. Kamira90
47. Anna K. inspiracjewmm
48. Anna Maksymiuk
49. Sorelle BaKaNa
50. Gosia-Stare Pianino
51. Zdzisława Imianowska
52. Izu
53. Sabi S.
54. Izabela
55. Picot Kinga
56. Martyna Siekirka
57. M-ka Strach

 Teraz już losowanie, najważniejsze:) ależ jestem ciekawa:)...no i już mamy:


Numer 27
Asia tworzy 

I Asi komentarz:

Nie mogę przejść obojętnie koło tej zabawy, bo wianek jest fantastyczny i wiem, komu sprawiłby jeszcze większą radość niż mnie :) Staję zatem w kolejce :)

 Bardzo się cieszę i najmocniej Ci Asiu gratuluję, mam nadzieję, że nagrody Cię nie zawiodą:))
Zapraszam do podania adresu do wysyłki: kastorm4@wp.pl

Jeszcze raz dziękuję, że bawiłyście się ze mną i pozdrawiam Was cieplutko:)) Mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać:)

26 komentarzy:

  1. dziękuję za zabawę i gratuluje szczęściarze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent wygralas:) gratuluję! I dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent wygralas:) gratuluję! I dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) Dziękuję za fajną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Asi :) Tobie dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie wzięłam udziału w tej Twojej zabawie. Może następnym razem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Asi. A Tobie Anitko dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Szczęśliwej Wylosowanej i dziękuję za wspaniałą zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Asi :) Dziękuję za zabawę! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Asi a Tobie Anitko dziękuję za miłą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę no i gratuluję szczesciarze która wygrała Candy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zabawa była. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Asi gratuluję, Tobie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla wygranej :) Tobie dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za zabawę i gratuluję Asi wygranej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Wygranej:) Szczęściara z Niej!!:) Bedzie miała piękną jesienną dekorację:)
    Serdecznie dziękuję za zabawę i pozdrowienia ślę cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej. Bardzo dziękuję za miłą zabawę:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. O mały włos :) gratuluję wygranej ,bardzo dziękuję za zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu