poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Candy.

Witajcie:) w poprzednim poście pokazałam wianek i napisałam, że bardziej niż zwykle zależy mi na Waszej opinii. A to dlatego, że ten wianek wykonałam z myślą o Was:) chciałam go komuś podarować, ale najpierw musiałam się dowiedzieć czy Wam się podoba:) A więc po upewnieniu się, czyli po przeczytaniu wszystkich Waszych komentarzy, które były balsamem na moją duszę:) ogłaszam Candy, w którym do wygrania wspomniany wianek. Dorobiłam jeszcze  zawieszkę serduszko i mimo, że odcień materiału jest nieco inny to może stanowić komplet z wiankiem. 
Tak więc do przygarnięcia jest wianek i zawieszka serce. 
Zasady zabawy:
1. Pozostaw komentarz pod tym postem z informacją, że bierzesz udział w zabawie.
2. Wstaw u siebie na blogu podlinkowany banerek do tego postu:
3. Jeśli nie masz bloga możesz banerek udostępnić na Fb.
4. Będzie mi miło jeśli będziesz obserwował mój blog i/lub mój fp, ale nie musisz tego robić:)
5. Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie nie możesz być anonimem.
6. Przesyłkę wyślę tylko na adres w Polsce.
To już wszystkie zasady. Zabawa trwa od dziś do 30. 09. 2015 roku. Losowanie odbędzie się automatycznie. Wyniki podam w najszybszym dla mnie czasie. Nie piszę dokładnie kiedy, ponieważ nie mogę przewidzieć czy nic się nie wydarzy do tego czasu:) Na adres poczekam trzy dni jeśli nikt się nie zgłosi ponowię losowanie.
To chyba wszystko. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Jeśli mi się coś przypomni to uzupełnię.
Opis wykonania wianka TUTAJ
Zawieszkę uszyłam maszynowo, kwiatki i wykończenie zrobiłam ręcznie. Kwiaty przyszyłam.

Zapraszam:))) Mam nadzieję, że znajdą się chętni:)
 Pozdrawiam ciepło:))

62 komentarze:

  1. Nagrody jak marzenie! Z ogromną przyjemnością dołączam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również ustawiam się w kolejce po te wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, pewnie, że się zapisuję! Tak piękne nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto by nie chciał takich super nagród :) Grzecznie się zapisuję i ustawiam w kolejce :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę to mieć !!! Zakochałam się :) Baner wisi na blogu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że się zapisuje :) Piękne kolory :) zaraz baner umieszczam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też staję w kolejce po takie cudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) Banerek dołączam i stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o super! to ja tez się zgłaszam po ten piękny wianuszek :D
    banerek na moim blogu ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje kolorki, a ja mam dwie lewe rączki do szycia, a juz na pewno takich kwiatków, więc pewnie, że się zapisuję :)) a banerek juz jest na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :)
    Banerek już widnieje na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nagrody, jednak nie są to moje kolory więc odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie mogę przepuścić takich cudeniek, ustawiam się więc w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę udział
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/444659082406099

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział w zabawie
    udostępniłam https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1701727150048157

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestawik stworzyłaś, zwyciężczyni będzie szczęściarą! Nie potrafię szyć więc dla mnie wykonanie czegoś takiego to istne cudeńko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział w zabawie
    udostępniłam https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/801361349981383?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też spróbuję szczęścia! Komplecik wygląda prześlicznie. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne!!!! Szkoda, że nie moje kolorki :(

    Powodzenia wszystkim!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności! Pożądam ich :)
    Buziaki dla Ciebie i Jagódki

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny wianuszek - idealny do mojego brązowo-beżowego salonu :) Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    Banerek już na moim blogu - www.szydelkowamagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy. Już pod poprzednim postem pisałam, że komplecik jest boski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ponieważ należę do grona podziwiających Twoje prace, staję w kolejce, licząc na łaskawość maszyny losującej:-) a Ciebie serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawię - wianuszek jest śliczny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne nagrody ,z chęcią ustawiam się w kolejce!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne nagrody. Staję w kolejce
    Banerek a blogu http://krzyzykowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogę przejść obojętnie koło tej zabawy, bo wianek jest fantastyczny i wiem, komu sprawiłby jeszcze większą radość niż mnie :) Staję zatem w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuda, machają do mnie i nie mogę się oprzeć. Banerem już wstawiam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczności, chętnie stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  32. Anitko ja z miłą chęcią wezmę udział w zabawie ,tym bardziej,że Twoje "szyjątka"zawsze wzbudzają mój podziw.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Och jakie Ty piękności wytwarzasz. Trafiłam przez przypadek i ustawiam się w kolejce, a może uśmiechnie się do mnie szczęście. Banerek na:http://mojechwilewytchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie Słodkości!
    Jak się nie skusić?!
    Z radością udział biorę.
    Moc pozdrowień!

    ps. Zapraszam na me Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie Słodkości!
    Jak się nie skusić?!
    Z radością udział biorę.
    Moc pozdrowień!

    ps. Zapraszam na me Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny wianek z przyjemnością ustawię się w kolejce. Widzę duże zmiany na blogu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Strasznie długa kolejeczka, ja też się ustawię:)
    Banerek u mnie na blogu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To i ja dołączę do zabawy bo wianuszek śliczniutki, zabieram banerek i zostawiam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne nagrody! Oczywiście biorę udział! Pozdrawiam i życzę szczęścia wszystkim uczestnikom... łącznie ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Też staję w kolejce bo bardzo mi się podoba i wianek i serduszko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Obok takich cudeniek i to jeszcze w moim ulubionym brązie nie mogę przejść obojętnie :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wianek jest przepiękny!!:) Dołączam do zabawy:) Obserwuję jako Natalia F,a banerek umieściłam na swoim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny wianuszek! Z wielką przyjemnością dołączam do konkursu i dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. Z ogromną chęcią wezmę udział :)
    Zapraszam do mnie http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczne!
    Ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. co rok obiecuje sobie,ze bede miala wianek na drzwiach jesienia i co rok nie mam :) moze dzieki Twojemu candy sie uda spelnic obietnice :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękny wianek, pięknie ozdobi mieszkanie, nie omieszkam nie spróbować go zdobyć :) haftownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Kamira90
    Baner wisi już na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Anitko z wielką przyjemnością zapisuję się do Twojego Candy :) Bardzo podoba mi się w jesiennych brązach wianek i serduszko do kompletu :) Może dopisze mi tym razem szczęście :)
    Wstawiam banerek u siebie na blogu i fb :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny wianek i serducho. Byłyby piękną ozdobą mojego nowego M. I kolory takie jakie lubię. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. I zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluje pomysłu, piękny blog z ogromem weny twórczej... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam :) też z chęcią wezmę udział z zabawie :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ustawiam się grzecznie w tej długiej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Biorę udział w zabawie
    na fb lubię jako Zdzisława Imianowska
    udostępnienie https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/898397480246433?pnref=story

    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Nagrody są piękne!
    Biorę udział w zabawie :) Na fb lubię cię jako Julia Popiół, baner udostępniłam.
    Powodzenia wszystkim!

    e-mail: juliapopiol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudne! :)
    Ustawiam się w kolejce ;) banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. piękny wianek, ślicznie by u mnie wyglądał:))
    http://zaciszescrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Prawie przegapiłam! Wianek i serducho są śliczne i bardzo chciałabym, aby znalazły się właśnie u mnie. Dlatego zgłaszam się do zabawy.
    Banerek u mnie.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Tak, biorę udział w zabawie.

    Achhh Anitkowe cudowności do wygrania!!!
    Chcę!!
    Marzę!!!
    Pragnę!!

    Wygram, wygram, wygram (:

    Banerek podlinkowany na: http://wariacjemartyski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Dołączam do zabawy - brązy przyjmuję z otwartym sercem :D
    Piękne te słodkości! :)
    Baner tutaj: http://tygrysiamyszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu