wtorek, 18 sierpnia 2015

Wianek z brązu:) z kwiatami.

Witajcie:) Mam dziś do pokazania wianek. Opiszę troszkę jak powstał. Uszyłam maszynowo z materiału "tunel" jakkolwiek to brzmi:), który wypchałam wypełniaczem do poduszek. Wyposażyłam w drut żeby zachował kształt. Zwinęłam łącząc brzegi i zszyłam. Następnie, z tego samego materiału wycięłam pasy, którymi owinęłam cały wianek. Dzięki temu stał się grubszy i masywniejszy, a o to mi właśnie chodziło. Owinęłam sznurkiem i koronką jak widać na zdjęciu. Kwiaty uszyłam ręcznie. Nie są moim pomysłem, wzór na nie zaczerpnęłam z internetu. Guziki również zrobiłam wykorzystując stare - naciągnęłam na nie materiał i stały się nowe:) recykling, jednak jest to dobry sposób, bo są sztywne i ładne.

 A tak poradziłam sobie z zamaskowaniem miejsca, w którym dwa brzegi trzeba było zszyć. Bardzo nie lubię tego rodzaju śladów szycia i dlatego zawsze staram się to ukryć. Tym razem pomógł mi w tym sznurek. Dzięki temu wygląd wianka pod kwiatami i z tyłu wygląda tak jak na zdjęciu.
Tym razem bardziej niż zwykle zależy mi na Waszej opinii. A więc czekam z niecierpliwością. Będę wdzięczna:)
Czy Wam się podoba wianek, który wykonałam?
Pozdrawiam Was cieplutko:) u mnie już wieje wiaterek, więc troszkę ulgi jest, ale duszno nadal:)


44 komentarze:

  1. Śliczny wianek. Te brązy super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny - łączy w sobie vintage i prostotę, a to daje super efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wianek!!! Wszystko idealnie skomponowane, cudo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek przepiękny. Kolory świetnie dobrane, ta krateczka mi się bardzo podoba. Kwiatuszki super. Zdjęcie fantastyczne. Ogólnie rewelacja!!! Ja podobnie zrobiłam zimą, tyle że nie owijałam materiałem a jutą , i zamiast drutu użyłam tektury. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny:)serdeczne pozdrowionka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wianuszek powstał! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wianuszek:) Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie widziałam na blogach żadnego wianka! Ten jest super/:) Piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się! Cudowny wianuszek. Właśnie coś takiego mi się marzy. Dziękuję,że tak dokładnie opisałaś proces powstawania-sama spróbuję swoich możliwości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianuszek śliczniusi :) bardzo lubię kratkę, świetnie się w nim prezentuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wianek, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny wianek! Fajny pomysł z guzikami, podobają mi się takie obszyte materiałem :)).

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo!!!! Piękny wianek. Wspaniałe te brązy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny wianek bardzo podobają mi się kwiatuszki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianuszek jest piękny :) Trafiłaś z kolorystyką :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wianek, koronka i sznurek nadają mu rustykalnego charakteru. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo iż to nie moje kolorki to muszę z czystym sercem napisać że wianek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba! Jest prześliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny wianek!!!!:)
    Wyszedł wręcz idealnie:)
    Kurcze, ja jeszcze nie robiłam tego typu wianków, ale kto wie, może wkrótce się to zmieni:)
    Fajnie wygląda ten sznurek z koronką, no i wogóle ta krateczka jest śliczna:) Lubię tego typu kwiatki, uważam że idealnie wszystko dobrałas i wykonałaś:) Gratuluję!! Zdolniacha z Ciebie!!!:)

    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny wianek, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny wianek! jestem nim zauroczona! Taki romantyczny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wianek wygląda super, mimo iż kolory zupełnie nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wianek wyszedł super, ja czasami na złączeniu pasek naklejam i w tym miejscu dekoruję kwiatkami lub innymi ozdobami;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł Anitko. Wianuszek wygląda bardzo dekoracyjnie. Ładnie też wyszły kwiaty. Zapewne ma też jeszcze jedną zaletę - można go wrzucić w razie potrzeby do pralki? Jesteś niezwykle pomysłowa!
    Przesyłam uściski i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo się podoba❤ wianek wygląda cudownie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały wianek! Na prawdę bardzo mi się podoba,zarówno sposób wykonania jak i kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny wianuszek! Cudnie wygląda, i bardzo pomysłowo go wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny, bardzo mi się podoba. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały pomysł na wianek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny ten wianek :) Podoba mi się połączenie brązu , koronki i sznurka. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu