sobota, 15 sierpnia 2015

Zawieszki - pieski.

Postanowiłam dziś pokazać moje pieskowe zawieszki. Niektórzy mogli je widzieć na wyprzedaży, ale oficjalnie ich nie pokazywałam. Tego rodzaju pieski nie muszą wisieć oparte o ścianę. Całkiem fajnie wyglądają w swobodnym zawieszeniu. Pieski wtedy mają możliwość dowolnego obrotu a to dodaje im uroku.

Jak niektórzy zauważyli, pozmieniałam troszkę na blogu. Prawdę mówiąc zmęczyło mnie poprzednie, dość ciemne tło a jego kolor tym bardziej. Tęskno mi było za jasnością, jak widzicie:) No i chyba zrobiło się troszkę jaśniej a ja poczułam się lepiej. Specem w tej dziedzinie nie jestem ale teraz bardziej mi się podoba. Dodatkowo powoli staram się wszystko jakoś uporządkować:)
Tymczasem pozdrawiam Was cieplutko i do następnego razu:)

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zawieszki :) super by wyglądały jako karuzela dla maluszka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, o tym samym myślałam:) ale też mi się podobało, gdy je ułożyłam w formie girlandy. Te brązowe wyglądały szczególnie fajnie:)) Może jeszcze zrobię taką girlandę.

      Usuń
  2. Super zawieszki. Fajne są te malutkie pieski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pieseczki i wspaniały pomysł na zawieszki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje paseczki są doskonałe:) Pozdrawiam Cie Anitko serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne!Szczególnie te z brązem mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawieszki urocze, a zmiany na blogu na duży plus, lubię jasne tła, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne ślczności zrobiłaś. A blog faktycznie wygląda jasniej. Też muszę nad moim pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zwierzaki, do nowej szatki bloga już się przyzwyczaiłam i chyba rzeczywiście takie jaśniejsze tło jest lepsze :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze pieseczkowe zawieszki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieski są piękne, ale jestem za ta pierwszą wersją :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste i piękne zawieszki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zawieszki. W pokoju dziecięcym będą świetną ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądałaby girlanda z tych piesków.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zawieszki bo potrafią ożywić każdy wystrój :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze pieski ;-) I ja także po ich zobaczeniu pomyślałam o dziecięcej girlandzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowe, idealne do dziecinnego pokoju.
    Podobają mi się zmiany na Twoim blogu, rzeczywiście jest teraz jasno i miło.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale robisz te zawieszki! Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. zmiany super!!! od razu rzuciły mi się w oczy:) a zawieszki śliczne, nie jedno dzieciątko by się ucieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zawieszki. Za każdym razem sobie myślę, że to tło z drzwi jest genialne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieski są urocze i czy to będzie girlanda czy zawieszka prezentują się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/08/back-to-school-1.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmiany super wypadły! Pieski też są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieski są śliczne szczególnie te drugie bardzo podobają mi się kolorystycznie!!!

    Zmiany na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie słodkie i bardzo ciekawe tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Instagram

Copyright © 2014 Moje Pasje , Blogger