wtorek, 11 sierpnia 2015

Żyrafka i kolczyki, czyli...

Miło mi Was powitać:) Chyba upały nie sprzyjają blogowiczom, bo tak jakoś pustawo i mało nowych wpisów na blogach....A może to również dlatego, że urlopy, wczasy i ogrody odciągają naszych rękodzielników od komputerów:) Na pewno wszystkiego po trochę:)
Myślę, że za jakiś czas wszystko się unormuje.
Dzisiaj przedstawiam miłą prywatną wymiankę z Madzią z bloga Handmade by Majalena

Majalenka poprosiła mnie o uszycie żyrafki dla jej chrześniaczka:)

Co zrobiłam z dużą przyjemnością:) A żyrafka wyglądała tak:

 
W zamian poprosiłam o długie, ceramiczne kolczyki. 
;
 Prezentują się pięknie, prawda? a na żywo jeszcze piękniej:) 
Cudownie się błyszczą, co widać nawet na zdjęciach:)
Zdjęcia podkradłam z bloga Majalenki, mam nadzieję, że nie będzie miała mi za złe. A o naszej wymiance możecie przeczytać także tutaj.
Tymczasem Ciepłe pozdrowionka Wam posyłam i ściskam serdecznie:)

25 komentarzy:

  1. żyrafka jest prześliczna, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudna żyrafa i świetne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyrafa i kolczyki są cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyrafa jest bombowo! Chrześniak się z nią nie rozstaje. Bardzo dziękuję za wymiankę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super żyrafa :) Bardzo udana wymianka. Pozdrawiam upalnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności jak zawsze na Twoim blogu, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty, na pewno beda dobrze sluzyc :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Ale zdolne masz łapki! I jaka świetna wizja żyrafki, podoba mi się ! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Udana wymianka! Za takie akcje lubię nasz blogowy świat:) Jakie fajne te Twoje żyrafki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wymianka i obie strony zadowolone. Żyrafka jest urocza i ślicznie uszyta a kolczyki wspaniale się prezentują. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żyrafka fantastyczna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli obie zadowolone, to wymianka bardzo udana. Fajne są te Twoje szyjątka:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka świetna żyrafa, bardzo mi się podoba. Kolczyki cudne, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żyrafa pełna uroku, dostojna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje zwierzaczki :) Aż się gęba śmieje do tej zyrafy. Piękne kolczyki dostalas w zamian.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna wymianka - żyrafa super się pręży :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocza żyrafka! Masz niezwykły talent, szyj jak najwięcej! A kolczyki piękne :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tu u Ciebie ładnie! Bardzo korzystna zamiana wyglądu bloga. Wymianka wspaniała. Żyrafka bardzo mi się podoba! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Aniu, że zauważyłaś zmiany i że uważasz je za korzystne:) dziękuję:)

      Usuń
  19. Sliczna zyrafa, niby taka prosta a jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kolczyki dostałaś - a żyrafa jak zawsze śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu