sobota, 7 kwietnia 2012

Życzenia Wielkanocne.

Kolorowych jajeczek,
wacianych owieczek,
rozkicanych króliczków,
pyszności w koszyczku!
A przede wszystkim udanego
uciekania w dniu "wielkiego lania":):)


Życzę Wszystkim odwiedzającym mój zakątek, spokojnych, radosnych, twórczo spędzonych:) w gronie rodzinnym Świąt Wielkanocnych.



Jeszcze tak na szybko napiszę, że dziś od rana dekorowaliśmy z dziećmi pisanki. Niestety jakoś mamy mało czasu, z niczym się wyrobić nie możemy i było to wszystko robione dosłownie na wielkim biegu;)

I zdjęcia też robiłam na biegu:)
Oto moje jajo, które w wielkim pośpiechu zrobiłam siedząc tak z dziećmi i dotrzymując im towarzystwa:)



Poza tym dekorowałam gałązki wiszącymi cudeńkami i znalazłam taki oto maleńki, nieco sfatygowany koszyczek z jajem, królisiem i kwiatkami, który wykonałam w zeszłym roku.


Prócz tego maleńkie jajeczko:


I jeszcze takie dwa jajeczka, które robiłyśmy z Julą z koralików:)



Zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia, ale trzeba było szybko do kościoła:)

Dziękuję pięknie za życzenia pod poprzednim postem i za miłe komentarze, które do tej pory od Was otrzymałam.

6 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe te jaja z koralików,pozostałe dekoracje też piękne.Macie kolorowe święta!
    Życzę Wam zdrówka,radości z bycia razem i prawdziwego ,porządnego dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana życzę Ci rodzinnych, spokojnych świąt!! Szkoda, że pogoda nie dopisuje i nie można będzie raczyć się ciepłym, słonecznym spacerkiem po lesie. Za to atmosfera świąt będzie na pewno bardzo cieplutka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci zdrowych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Instagram

Copyright © 2014 Moje Pasje , Blogger