wtorek, 22 grudnia 2015

Nietypowe połączenie. Choinka szydełkowa i decoupage.

Witajcie:)))  Mam troszkę zaległości, ale cieszę się, że jeszcze przed świętami uda mi się pokazać Wam mój eksperyment:) Sądzę, że należy do udanych. 
Wymyśliłam sobie zrobienie tradycyjnej, powszechnie znanej, wiele razy robionej przeze mnie choinki szydełkowe, po czym naniosłam na nią papierową serwetkę przy pomocy kleju (Wikol). Szczerze mówiąc jak dotąd nie spotkałam się z takim połączeniem.  Gotową choinkę obsypałam brokatem żeby się pięknie błyszczała i spryskałam lakierem w sprayu. Następnie obszyłam koralikami, niby małymi bombkami. Efekt oceńcie sami.


 Ja jestem z niej bardzo zadowolona,. Choinka jest delikatna, kolorowa i ładnie się błyszczy. Serwetka jest usztywniona i dobrze się trzyma:) Gdybym tylko miała czas, z pewnością zrobiłabym więcej podobnych. Muszę przyznać, że spodobało mi się takie połączenie. 

A ponieważ połączenie techniki szydełkowej z techniką decoupage, a także koralikami jest pewną innowacją, zgłaszam moją pracę do wyzwania w Szufladzie, TUTAJ
A tutaj inne moje choinki, które kiedyś wyszydełkowałam:

Na dziś to tyle:)) Pozdrawiam Was i życzę miłego spokojnego przygotowywania się do Świąt:)))

37 komentarzy:

  1. No takiego połączenia to ja jeszcze nigdy nie widziałam, ale wyszło rewelacyjnie !! Ty to masz pomysły ANitko, kreatywna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymko:) obawiałam się czy to się uda. Ale jednak warto było sprawdzić:)

      Usuń
  2. Śliczna choinka, świetnie wyszło to połączenie technik !

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło bardzo ciekawe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choineczka :) Bardzo ciekawy pomysł Anitko :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem zachwycona:)) choinka jest wspaniała, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choinka ! Podziwiam pomysł i wykonanie !
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie i rzeczywiście niespotykane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje.Życzę powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zaskakujące połączenie! Choinka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w wyzwaniu. Zrobiłaś śliczną choineczkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt niespotykany. Choineczka wesoła. kolorowa czegóż więcej chcieć:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super połączenie i cudownie wygląda.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super połączenie i cudownie wygląda.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Połączenie świetne. Powodzenia w wyzwaniu. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. No jestem pod mega wrażenie, bo nie wiedziałam że się tak da :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne ! Ja osobiście chyba bym na to nie wpadła... Ale efekt zachwycający ! Wesołych Świąt Życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anitko ale cudeńko stworzyłaś świetnie wygląda takie połączenie :)
    Pogodnych Zdrowych i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała choinka!
    Radosnych świąt Bożego Narodzenia, rychłego spełnienia każdego marzenia, ciepła, wiary i życzliwości życzę Tobie i Twoim Bliskim łącząc wyrazy miłości:)*

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie faktycznie nietypowe, a wyszło cudnie.
    Anitko pięknie dziękuję za życzenia i ja również życzę rodzinnych, kochających, pełnych ciepła, zapachów, ulotnych wspomnień, cudownych słów i miłości otulającej jak koc. Niech otacza Ciebie i Twoją rodzinę magia Bożego Narodzenia niosąc nadzieję, wiarę i ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najwspanialszych Świat Anitko!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo nietypowe połączenie. Powodzenia w wyzwaniu.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech ten świąteczny czas odmieni wszystkich nas.
    Niech pokój i spokój nam w sercach zawita.
    Niech pośpiech przy stole nie gości,
    niech tegoroczne święta będą pełne radości.
    Niech razem z opłatkiem uśmiechem się każdy podzieli,
    byśmy w ten czas świąteczny byli prawdziwie weseli! Życzy Anulek z rodzinką...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyszło! Zdrowych, rodzinnych i wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne połączenie. Super. Nie wiedziałam, że tak się da. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i nietypowe połączenie ale efekt jest kapitalny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałaś genialny pomysł, a choinka cudnie się prezentuje :).

    Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Normalnie szaleństwo! Aż chciałabym widzieć to w przybliżeniu, bo nie wierzę, że to się trzyma i daje taki efekt! Zdolniacha :) Pozdrawiam i do siego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo pomysłowe! wyszlo ślicznie! chyba nigdy bym na to nie wpadła...

    dziękuję za udział w moim LInk party, zapraszam na kolejne we wtorek :)
    może masz równiez ochotę wziąc udział w którymś z wyzwań na najbliższy rok?

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka niespotykana :) Super !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu