wtorek, 22 grudnia 2015

Candy choinkowe - wyniki!!! Oraz moja niespodzianka.

Wyniki candy choinkowego.

Witajcie Kochane:)
Bardzo dziękuję Wam za wzięcie udziału w Candy choinkowym. Uwierzcie mi, że cieszyłam się z każdej zapisanej osóbki:)  A zapisało się Was 33:))) Zrobiłam listę według kolejności zgłoszeń. Kilka z Was miało banerek, ale nie podlinkowany, świątecznie przymknęłam na to oko:)))
Oto lista:
1. Eve Jank
2. Natalia F
3. Home by Dora
4. Syla
5. Gosia
6. Martyna Siekirka
7. Anna Maksymiuk
8. mirosek
9. Izabela Hebda
10. SZYMKA A
11. renya
12. BEATA-BECIA
13. Anna K. inspiracjewmm
14. Andżelika N
15. Anielique
16. Agnieszka Kamińska
17. Jasmine Vise
18. Renata Grocholska
19. dwa magiczne koszyki
20. Lawendowa F
21. Sylwia Bomba
22.Umbrella
23. Kramik Magdy
24. Anna Gerszendorf
25. pomieszane-poplątane
26. Jola z Caviarni
27. Poligon Domowy
28. Sabi S.
29. Agata Baran
30. Manie Mani
31. Ania
32. raeszka
33. Zuzanna F

Teraz pora na losowanie: 
I mamy numer 22, pod którym kryje się Umbrella


Wspaniałe cukierasy! Będą cudowną ozdobą zielonej choinki:)Czekam z niecierpliwością na losowanie:)
Gratuluję Umbrellko:)) i zapraszam Cię do wysłania swoich danych na adres: kastorm4@wp.pl
A pozostałym osóbkom dziękuję za wspólną zabawę:))) było mi bardzo miło:)

Jeszcze tylko pochwalę się niespodzianką jaka mnie znienacka spotkała:) Otóż zostałam obdarowana przez Beatę-Becię wspaniałym prezentem. Nie brałam udziału w żadnej zabawie, a więc tym bardziej byłam zaskoczona. A już szczęka mi opadła, gdy otworzyłam opakowanie i zobaczyłam co dostałam.

Musiałam z prezentem iść na dwór, bo niestety w domu brakuje światła dziennego odpowiedniego do fotografowania. Sznurek, który widzicie, jest przyczepiony przeze mnie. Musiałam zawiesić zestaw do zdjęć ze względu na tło.
W środku znajdował się powyższy zestaw. Butelka oprawiona w papierową wiklinę oraz kwiat zaplatany. Butelka jest szklana, także można ją używać jako wazon dla żywych kwiatów. Całość prezentuje się wspaniale i tak też jest wykonana:) Oniemiałam, krótko mówiąc. Beatko, nie mogę się nadziwić jak wspaniale to zrobiłaś i jeszcze raz pięknie dziękuję, że spotkała mnie taka przyjemność. 
Podziękowanie należy się również Małgorzacie L., która wytypowała mnie do odbioru tej niespodzianki.

Pozdrawiam Was mocno i ściskam:) mam nadzieję, że nic nie pomieszałam a jeśli tak, to wybaczcie , bo to z racji godziny, o której to piszę.

18 komentarzy:

  1. Gratuluję i pięknych Świąt życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej, a Tobie Kochana życzę Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami to aż się sama sobie dziwię ,że mi takie cudo wyszło :)
    Cieszę się ,że prezent poszedł "w dobre ręce ":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni, dziękuję za wspólną zabawę i podziwiam piękną niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała niespodzianka!!!Wieki całe już niczego nie wygrałam:)Hurrrraaaaa! To pierwszy prezent pod choinkę w tym roku:)Zawsze miło jest zajrzeć na Twojego bloga;)
    Dziękuję dziewczynom za gratulacje!
    Życzę Ci spokojnych,rodzinnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała niespodzianka!!!Wieki całe już niczego nie wygrałam:)Hurrrraaaaa! To pierwszy prezent pod choinkę w tym roku:)Zawsze miło jest zajrzeć na Twojego bloga;)
    Dziękuję dziewczynom za gratulacje!
    Życzę Ci spokojnych,rodzinnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Anitko.
    Życzę Ci zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Niech będą one okazją do zadumy, ale i radości z rodzinnego spotkania.
    Niech przyniosą wytchnienie od codziennych zmagań i trosk.
    Oby magia Bożego Narodzenia przetrwała w nas jak najdłużej!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale byłam blisko :D No trudno ;) Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę. :) Super niespodziankę otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje :)). Życzę Tobie Ciepłych i Rodzinnych Świąt..

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje .Wesołych Świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Butelka jest świetna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje i dziękuję za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu