poniedziałek, 28 grudnia 2015

Zawieszka choinka z materiału ozdobiona decoupage.

Witajcie:) Przepraszam, że nie udało mi się już zajrzeć na blog przed świętami ale dziękuję wszystkim za pamięć i za przemiłe życzenia świąteczne, które od Was otrzymałam. Mam nadzieję, że Święta minęły Wam miło i spokojnie w radości i miłym nastroju:) Mnie tak właśnie minęły. Nareszcie sobie odpoczęłam. Bez wyrzutów sumienia poleżałam, pospałam i nawet oglądałam telewizję:) czego na codzień nie robię, chyba, że "Szkło kontaktowe" ostatnio i co tam w polityce sprawdzam;)
A dzisiaj pokażę zawieszkę choinkową, którą zrobiłam przed świętami.

Zawieszka została uszyta z materiału, pobielona farbą akrylową i ozdobiona dwustronnie metodą decoupage.

 


I jak Wam się podoba? 
Zawieszkę zgłaszam do wyzwania DECU Style
Ale również do Art - Piaskownicy
Wieniec na drzwi, który robiłam późną nocą na biegu:))
Pozdrawiam Was cieplutko i ściskam serdecznie:))

35 komentarzy:

  1. O wow ale super :) Przepiękna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawieszka bardzo pomysłowa, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna! Boska ta choineczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka pomysłowa i oryginalna. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawieszka! Dekupaż na materiale... dla mnie coś nowego.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszka jest świetna. Uzyskałaś super efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoja zawieszka.
    Piękna i pomysłowa.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają Twoje choineczki Anitko. ja tez sobie odpoczęłam podczas świąt i też pooglądałam z własnej nieprzymuszonej woli tv, czego zazwyczaj nie robię. ten odpoczynek należał nam się, przed świętami każda z nas była tytanem pracy ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zawieszka bo naprawdę trudno się dopatrzeć że takiej techniki użyłaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszka wyszła prześlicznie, bardzo mi się podoba :) Ty to masz Kochana świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna zawieszka powstała :) transferowałam na materiał, ale dekupażu jeszcze nie robiłam :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam bardzo zabiegane święta, bo w każdy dzień byliśmy w drodze i dopiero teraz odpoczywamy :).

    Zawieszka jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna Anitko cudowna zawieszka, tym razem misiowa.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, wygląda jak kupny materiał

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ! Podziwiam pomysł i wykonanie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł. Są specjalne kleje gdybyś chciała robić decu na ubraniach np. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu na co dzień, pogody ducha, spełnienia marzeń, aby nadchodzący rok spełnił Twoje oczekiwania. Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  19. Wspaniały pomysł Anitko, zawieszka wygląda ślicznie!
    Życzę Ci dużo zdrowia i spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te Twoje zawieszki wszystkie. Wianek na drzwi robiony może i w biegu ale wygląda klimatycznie świątecznie w sam raz. Po prostu extra!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te Twoje zawieszki wszystkie. Wianek na drzwi robiony może i w biegu ale wygląda klimatycznie świątecznie w sam raz. Po prostu extra!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby rok 2016 był dla Was szczęśliwy, każdy dzień przynosił dobre wiadomości a słońce świeciło wysoko na niebie.
    Kreatywności i twórczości w roku 2016 życzy Anulek

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawieszka niezwykłej urody:) szzczęscia w nowym roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo oryginalny pomysł!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo efektowna!Ja na te święta nie zrobiłam nic dekupażowego i teraz żałuję! Fajnie Ci się udała choineczka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł! Stworzyłaś naprawdę oryginalną ozdobę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna zawieszka:) taka...cieplutka:)
    Życzę Ci Kochana samych spełnień na ten Nowy Roczek, niechaj dzieje się Dobro w każdej dziedzinie życia!!:) Uściski:***

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu